liam.devlin liam.devlin
410
BLOG

Never forget, bydlaki!

liam.devlin liam.devlin Rozmaitości Obserwuj notkę 10

5 sierpnia SS - mańska dzicz zaczęła rzeź Woli. W ciągu kilku dni zwierzęta wymordowały 50 tys. moich ziomków.

Z tym bólem w sercu nie jestem w stanie nic zrobić poza oddaniem hołdu zamordowanym.

 

Ale mam moje małe poletko do rewanżu - moją Wiznę , Alamo, Termopile ...

.... choćby nie wiem jak świetnym bramkarzem był Neuer, kapitalnymi zawodnikami Muller, Schweinsteiger, i cała reszta. Nieważne jak bardzo sympatycznym gościem jest Łukasz Podolski, a gra „Die Manschaft” jest ucieleśnieniem natury gry w piłkę nożną (gry zespołowej, a nie opartej na jednym zawodniku)

to ja za swojego życia nie będę kibicował Niemcom nigdy. Nie i koniec.

 

Jakiś czas temu posypały się gromy na  Krzysztofa Stanowskiego za tekst http://www.weszlo.com/2014/07/09/dlaczego-zycze-niemcom-wszystkiego-najgorszego-na-mundialu/

 

a ja mówię  - Stano 100 % poparcia !

 

Każdy jednak zasługuje na drugą szansę. Jeśli do 2144 r. dzielni Germanowie ponownie nie najadą mojego kraju i miasta to zobowiąże w swojej ostatniej woli wnuka mojego wnuka do wydania oświadczenia, że Niemcy się jednak zmienili.

 

Ani dnia wcześniej…

liam.devlin
O mnie liam.devlin

Największy nieodkryty talent piłkarski w naszym kraju ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości